Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky


Kontakt:


Provozovatelem
internetového obchodu je firma:

Dvořák – Karlík s.r.o.

Dudychova 298

534 01 Holice

email: eshop@dekorka-nikolka.cz

tel.: 602 124 428

 

Kamenná pobočka:

dekorka NIKOLKA

Palackého 195

534 01 Holice

tel.: 727 876 988

- adresa zároveň slouží jako výdejní místo e-shopu


Otevírací doba:

Po - Pá 8:30 - 16:30

Pro zobrazení mapy klikněte zde.


Objednávka

  1. Pouze objednávky s řádně vyplněnými
    kontaktními a fakturačními údaji jsou platné.

  2. Odeslaná objednávka je považována za závaznou.

  3. Po odeslání objednávky budete informováni o
    zaevidování Vaší objednávky, následně budete kontaktováni naším
    pracovníkem o jejím zpracovávání a expedici.
  4. Při výběru platby bankovním převodem se objednávka drží pouze 10 pracovních dní.

Způsob
platby

  • Dobírkou – hotovostní platba při převzetí zboží od dopravní společnosti (doklad a faktura bude přiložena u zboží), tento způsob platby je zpoplatněn částkou 32 Kč vč. DPH u přepravní společnosti Geis a 15 Kč vč. DPH u společnosti Zásilkovna.
  • Bezhotovostní platba předem na bankovní účet, č.ú: 248082775/0300. Tento způsob platby je osvobozen od dalších poplatků. Podrobnější instrukce k platbě a následném odeslání zboží se dozvíte při zvolení této platby.
  • Hotově - platba hotově pouze při osobním převzetí zboží v kamenné podočce dekorka NIKOLKA, tento způsob platby je osvobozen od dalších poplatků
  • Při objednávce od 1 000 Kč vč. DPH je dobírka při využití Zásilkovny zdarma.

 

Cena zboží


Veškeré ceny uváděné v internetovém obchodě jsou platné a jsou v českých korunách a jsou zobrazeny včetně DPH.
Ostatní náklady spojené s dopravou a balným jsou pak upřesněny v odstavci „Doprava“.

 

Zákaznická sekce

Každý registrovaný zákazník u nás dostává automaticky 3% slevu na veškeré nákupy. Svou registrací nám zároveň dává právo zasílat mu novinky z naší nabídky na e-mailovou adresu uvedenou při registraci. Sleva se nijak nevztahuje na zakázkové šití.

 

Doprava

Doprava je prováděna společností Geis a Zásilkovna.

  • poštovné a balné společností Geis činí dohromady 85,- Kč vč. DPH, dodání zpravidla 2 dny od objednání
  • poštovné a balné společností Zásilkovna činí 59,- Kč vč. DPH, balík Vám přijde na výdejní místo Zásilkovny. Při tvorbě objednávky se Vám nabídne seznam všech poboček v ČR, zvolíte tu svou a systém za Vás vyplní dodací adresu.

Osobní převzetí zboží - osobní převzetí zboží probíhá v kamenné pobočce dekorka NIKOLKA (viz výše Kontakt a Otevírací doba).

 

Doprava zdarma

Při nákupu nad 1000,- Kč vč. DPH je poštovné a balné a společností Zásilkovna zdarma, dodání zpravidla 2 dny od objednání. Doprava zdarma platí pouze při nákupu v e-shopu, nevztahuje se na zakázkové šití.

 

Termíny
dodání

Je-li zboží skladem, pak dodací lhůta činí cca 5 pracovních dní. Není-li zboží skladem, potom je zákazník informován o jeho objednání u dodavatele a následně průběžně informován o stavu jeho objednávky.



Převzetí
zboží od spediční společnosti

Při každém převzetí zboží se přesvědčte, že je obal zboží nepoškozen. V případě jeho viditelného poškození sepište s předávajícím reklamaci, případně zboží odmítněte.

 

 

Reklamace

V případě reklamace nás kontaktujte na email eshop@dekorka-nikolka.cz nebo tel.: 602 124 428.
Dle povahy a druhu závady pak společně zvolíme nejlepší způsob vyřízení reklamace. Pro uplatnění reklamace je nutné doložit doklad o koupi a záruční list. Veškeré kroky se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.



Odstoupení
od smlouvy nakupujícím a vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy je možné do 14 dnů od převzetí zboží a to písemně na e-mail: eshop@dekorka-nikolka.cz. Podmínky odstoupení od smlouvy a vrácení zboží se řídí Občanským zákoníkem §53, odstavec 7, 8. Vrátit lze pouze kompletní a nepoškozené zboží v originálním balení.
Veškeré náklady spojené s odstoupením od smlouvy (doprava, balné atd.) hradí v
plné výši spotřebitel.



Odstoupení
od smlouvy prodejcem

Firma Dvořák – Karlík s.r.o. si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy v případě
objednání zboží, které není na skladě a již se nevyrábí či nedodává. Zákazník o
vzniklé situaci musí být informován.

 

Upozornění

Veškeré výše zmíněné podmínky jsou platné pro Českou republiku. V případě zájmu o zaslání zboží do jiného státu bude cena dopravy a celková cena zboží řešena individuálně na základě aktuálního měnového kurzu.

 

Od 1. února 2016 vstupuje v účinnost novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Nově zavádí institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Subjektem příslušným k řešení mimosoudního spotřebitelského sporu bude ve většině případů (ne vždy) Česká obchodní inspekce (ČOI). A to pouze na návrh spotřebitele, který bude muset doložit, že se mu spor nepodařilo vyřešit s podnikatelem přímo.

  • návrh na mimosoudní řešení sporu podává spotřebitel (možné i on-line podání)
  • ČOI akceptuje návrhy nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel řešil s podnikatelem spor poprvé
  • povinnost spotřebitele doložit, že se mu nepodařilo spor vyřešit s podnikatelem přímo
  • podnikatel musí poskytovat ČOI součinnost, v opačném případě hrozí pokuta až 1 000 000 Kč
  • každá strana si nese své vlastní náklady
  • mimosoudní řešení ČOI není nijak zpoplatněno
  • řešení sporu musí ČOI uzavřít do 90 dní od přijetí návrhu (respektive může být prodloužena o dalších 90 dní)

Zboží na eshopových stránkách aktualizujeme každý den ve 22:00 hodin. O zboží, které nebude po aktualizaci na našem skladu, bude zákazník telefonicky informován.


*******

Od 1.března 2017 je náš e-shop v evidenci EET

Zákon o EET:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Zákazník souhlasí s vystavením a zasláním účtenky elektronickou formou.